2010. június 28., hétfő

Mai menü: zöldbabfőzelék pörkölttel

Akár tetszik, akár nem, úgy tűnik, Rékám főzelékek terén apája ízlését örökölte. Ahogyan én ismertem a főzelékek többségét, az úgy apájának sose jött be.:-( Eddig azt gondoltam, Rékának csak egyszerűen nem kedvencei a főzelékek, de most vagy megtáltosodott evésügyileg, vagy ő is másként szereti ezeket.
Nálunk a zöldbabfőzelék ecettel készül és a végén cukrozzuk. Páromnak ettől a füle kettéáll... Pedig finom ám! Felteszem főni a zödbabot babérlevéllel, sóval. A rántás rá tejes, ecettel savanyítjuk a végén, s már a tányéron cukrozzuk - ez nálunk a zöldbabfőzi. Nos, ma kipróbáltam a szakácskönyv szerinti változatot, de még Esztert is megkérdeztem, náluk hogyan készül. Nos, hagymával, fokhagymával, paprikás-tejfölös rántással.... ÉÉÉÉÉs megette a gyerek is, apája is, jó étvággyal.
Ki érti?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése