2010. június 20., vasárnap

Vacsora

Nálunk az egész család szereti a tojás minden formáját. Réka is. A kedvenc vacsorája bármilyen tojásos étel, az egyszerű bundáskenyértől a lecsóig.
Tegnap este gyorsan kellett finomat csinálnom. Egész nap megállás nélkül melóztam, ami így 9 hónapos kismamaként kissé már megvisel, plusz voltam olyan trehány, hogy ebédre előző napi maradékot ettünk. Szóval muszáj volt előrukkolni valamivel vacsora címén.
Mivel már állni is alig tudtam a lábamon, a lehető leggyorsabb megoldást kerestem és azt, hogy Rékának kedvezzek - ugyanis minél inkább bevacsorázik, annál később ébred éjjel vagy hajnal felé korgó gyomrocskájára, következésképpen annál többet alhatok egyhuzamban.
Gyorsan számba vettem a hűtő tartalmát, miből lehet valamit alkotni. Találtam egy kis füstölt mangalica szalonnát még a legutóbbi magyarok vásáráról, jó húsosat, egy kevés kolozsvári szalonnát, néhány fej gombát és egy doboz tojást.
A szalonnákat apró kockákra vágtam, mellé egy fej hagymát aprítottam. Picit hagytam együtt pirulni őket, majd melléraktam a szintén apróra vágott 3 szép fej champion gombát. A szalonnákban alig volt zsiradék, így gyakorlatilag folyamatosan kevernem kellett, de jól átsütöttem az egészet. Került rá némi só, kerti zöldfűszerek, majd felvertem 6 tojást, s azt is ráöntöttem. Tulajdonképpen egy szalonnás-gombás rántotta készült, de isteni lett, Rékám kétszer kért belőle, a laktatóságáról meg annyit, hogy hajnali fél 4-kor kellett csak cucuért (cumisüveg a cucu, benne tej vagy kakaó) kibattyognom a konyhába. :-)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése