2009. július 25., szombat

Én is csináltam süniket!

A szuper szakács Sárosdi Virág blogjából loptam az ötletet, s láss csodát, Rékám szülinapi zsúrjának egyes számú sztárjai lettek a sütisünik. Mivel "lopott" recept és más tollával ékeskedni nem illik, aki elkészítésükre kíváncsi, látogasson el a 8 éhes száj blogjá-ba, ahol az előbb említetten kívül még számtalan fantasztikus receptet és ötletet talál.
A sütisünikről én csak annyit írnék le, amit változtattam az elkészítésükön, hiszen csupa egyéves manó vendégüllátására készítettem. (Na jó, az anyukáknak is, de mégiscsak a babák voltak itt a fő!)
Tehát a sünik: a kakaópor bio kakaó, lekvár helyett Hipp gyümölcsös babadesszertet használtam, nem tettem bele kókuszreszeléket és nem cukroztam. Szerencsére a babadesszert nagyon finom édes, meg a biokakaó is az, s a darált keksz is édes önmagában, így nem hiányzott a hozzáadott cukor.
Ezúton is köszi, Virág az ötletet, sikere volt! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése