2009. május 25., hétfő

Gyors és finom vacsora 2. - Lecsós csirkemáj


Ha kevés az időm és van itthon egy kis csirkemáj, szívesen készítem ebben a formában.

Egy nagy fej hagymát dinsztelek, rádobom a felszeletelt paradicsomot, paprikát, kevés pirospaprikával, sóval és fűszerkeverékkel (régebben vegetával, ma már az adalékanyagai miatt ezt elhagyva bio fűszerkeverékkel) ízesítem, pici vizet is öntök rá, tulajdonképpen pontosan úgy készítem, mint a sima lecsót, csak hozzárakom a megtisztított, csíkokra vágott csirkemájat. Fedő alatt, időnként megkeverve gyorsan kész.

Sima sültkrumplit vagy ha már van a kertben újkrumpli, akkor petrezselymes krumplit készítek hozzá, mert szerintünk ez utóbbi csak újkrumpliból finom.:-)

Mellé bármilyen saláta jó, én tegnap tejfölös uborkasalátát csináltam, azon egyszerű okból, hogy ahhoz volt itthon minden.:-)

Még Réka is megkóstolta, ami nagy szó és ette is a csirkemájat! (na azért túlzásba nem vitte, de nem is vártuk tőle)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése